نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان 98

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان 98

ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم می باشد که قصد ورود به مدارس تیزهوشان و ادامه تحصیل برای پایه هفتم را دارند. آزمون سنجش هوش از سال گذشته جایگزین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شده و دانش آموزان برای قبولی در مدارس تیزهوشان باید در این آزمون شرکت نمایند.

آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم بصورت کشوری برگزار شده و در واقع برای انتخاب دانش آموزان با استعداد و باهوش مورد سنجش قرار می گیرد.

آزمون سنجش هوش ششم به هفتم تیزهوشان یک مرتبه در سال برگزار شده و تمامی داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان می باشند بایستی در این آزمون ثبت نام نموده و در جلسه آزمون سنجش هوش شرکت نمایند تا شانس قبولی خود را برای قبولی در پایه هفتم مدارس تیزهوشان امتحان کنند.

همانطور که گفتیم در سال های گذشته آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بصورت جامع برگزار می گردید و شامل سوالات استعداد تحلیلی ( هوش ) و استعداد تحصیلی ( کتاب های درسی ) بود و دانش آموزان میتوانستند با مطالعه دروس امتحانی خود ، برای شرکت در آزمون پایه ششم به هفتم تیزهوشان آماده شوند. ولی از سال گذشته با تغییراتی که در فرایند برگزاری آزمون تیزهوشان اتفاق افتاد ، آزمون سنجش هوش جایگزین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شد.

محتوای سوالات آزمون سنجش هوش هفتم تیزهوشان شامل سوالاتی در زمینه هوش ، استعداد و خلاقیت می باشد که دانش آموزان بایستی به این سوالات پاسخ دهند و پذیرش دانش آموزان برای ورود به دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان، صرفا براساس نتیجه سنجش داوطلبان خواهد بود.

ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم قبلا از طریق سایت تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گرفت ولی با جایگزین شدن آزمون سنجش هوش ، ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در آزمون سنجش هوش هفتم تیزهوشان از سامانه hoosh.medu.ir صورت می گیرد.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نماید

http://hoosh-medu.ir/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%87%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86-98/

  • نبض سلامتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی