نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

رازهای درگوشی جهت تحول در رابطه زناشویی

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ

رازهای درگوشی جهت تحول در رابطه زناشویی

راز درگوشی برای تحول در رابطه زناشویی

وقتی چندین سال از زنگی مشترک می گذرد احساس می کنید خیلی از هم دور افتاده اید و عشق بین شما کمرنگ شده است. به همین دلیل دیگر تمایل چندانی برای برقراری رابطه زناشویی با همسرتان ندارید.

آیا تا به حال فکر کرده اید اگر رابطه جنسی با همسرتان کمرنگ شود برای بهبود و تنوع در رابطه زناشویی باید چکار بکنید؟

روابط جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی زناشویی دارد. اما گاهی مشکلاتی در زندگی به وحود می آید که این مسئله مهم را تحت تاثیر قرار می دهد. درصد قابل توجهی از ازواج هایی که به طلاق منجر می شود به خاطر مسائل جنسی است.

تنوع در رابطه زناشویی

اگر هیچ تغییر و تنوعی در رابطه جنسی خود ایجاد نمی کنید چطور انتظار دارید رابطه شما همیشه جذاب باشد؟

اما ناامید نشوید، در این مقاله شما را با رازهای مهم برای تغییر و تنوع در رابطه زناشویی آشنا می کنیم:

راز اول: همسرتان همیشه آمادگی ندارد.

همسرتان هر چقدر هم شما را دوست داشته باشد به هیچ وجه در تحریکات و نیاز جنسی شبیه شما نیست. اگر انتظار دارید هر زمان که شما نیاز جنسی داشتید، همسرتان در اختیار شما باشد کمی غیر منطقی است.

شاید مسئله ای ذهن همسرتان را درگیر خود کرده یا بیماری جسمی او را بیحال کرده باشد و آن روز حوصله برقرای رابطه جنسی را نداشته باشد. شما باید یاد بگیرید که گاهی نیازهایتان را کنترل کنید.
البته زن و شوهر موظف هستند تا شریک جنسی خود را بی پاسخ نگذارند. اما به این فکر کنید زمان هایی شما هم ممکن است از لحاظ روحی یا جسمی آمادگی رابطه جنسی را نداشته باشید و همسرتان هم باید به شما احترام بگذارد.
راز دوم: تنوع در رابطه زناشویی آن را شیرین تر می کند.

احتمالاً رابطه جنسی شما هم ممکن است دچار یکنواختی شده باشد. حتی کسی که نیازش زیاد است اگر ارتباط زیاد با همسرش برایش تکراری شود،احتمال دارد از آن دلزده شود.

اگر در رابطه جنسی با همسرتان دچار یکنواختی شده اید وقت آن رسیده است کمی تنوع چاشنی روابط زناشویی کنید.

برای جلوگیری از یکنواختی در روابط زناشویی باید کمی خلاق باشید. مکانی جدید در خانه انتخاب کنید و در زمانهایی متفاوت اقدام کنید. لباس های زیر جدید، زیبا و محرک جنسی بپوشید. بدنتان را معطر کنید.
روش و حالت های انجام عمل جنسی را تغییر دهید. در رفتار و گفتارتان در حین رابطه جنسی تنوع دهید و … کارهای دیگری که برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه به ذهنتان می رسد.

غافلگیری همسرتان با بستن چشمان

اگر می خواهید هیجان و تنوع در رابطه زناشویی خود را بیشتر کنید، در حین رابطه جنسی چشمان همسرتان را ببندید تا نتواند حرکات بعدی شما را مشاهده کند در نتیجه غافلگیر شود، بد نیست بدانید زمانی که چشمها بسته باشند مغز بصورت غیر ارادی شروع به پردازش شرایط کرده و افکاری در ذهن شما شکل می گیرد که به موجب آن می تواند تحریک بیشتری نصیبتان شود.

اگر لازم است مطالعه خود را در مورد حالات انجام رابطه جنسی، نحوه معاشقه و … بالا ببرید و از همسرتان در مورد سلیقه و علایقش در رابطه زناشویی اطلاعات کسب کنید.

برای کسب اطلاعات لازم و آگاهی بیشتر در زمینه بهیود روابط زناشویی با مرکز مشاوره خانواده مستشار تماس حاصل فرمایید.

  • نبض سلامتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی