نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98-99

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ب.ظ

دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98-99

 ثبت نام کنکور سراسری 98 بزودی و از تاریخ 24 بهمن ماه شروع خواهد شد و شرکت‌کنندگان کنکور 98 باید کد سوابق تحصیلی خود را در سنجش ثبت کنند  .همانطور که می دانید ثبت نام کنکور سال هاست که به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. یکی از مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری ، کد سوابق تحصیلی می باشد که شامل کد سوابق تحصیلی دیپلم 98 ، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی 98 و کد سوابق تحصیلی متوسطه دوم 98 می باشد. 

کد سوابق تحصیلی دیپلم فقط مختص داوطلبانی است که دیپلم خود را از سال 84 به بعد اخذ نموده اند و اطلاعات سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی افرادی که فارغ التحصیل قبل از سال 91 باشند ، مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد بود و اطلاعات آنان در سامانه موجود نیست.

کلیه داوطلبان شرکت کننده در کنکور 98 لازم است از طریق سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه به نشانی dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نموده و در سایت سازمان سنجش ثبت کنند. اگر در تاریخ مقرر شده کد سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش ثبت نشود ، در کارنامه کنکور داوطلبان ، سوابق تحصیلی اعمال نخواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

https://sabzmoshaver.com/www-dipcode-medu-ir/

 


  • نبض سلامتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی