نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی : در این مقاله تمامی اطلاعاتی را که درباره ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی لازم دارید را آورده ایم. ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی هرساله در دو نیمسال تحصیلی انجام می گیرد و داوطلبان میتوانند با اطلاع از شرایط ثبت نام ، شانس خود را برای قبولی در دوره های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امتحان کنند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی : در این مقاله تمامی اطلاعاتی را که درباره ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی لازم دارید را آورده ایم. ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی هرساله در دو نیمسال تحصیلی انجام می گیرد و داوطلبان میتوانند با اطلاع از شرایط ثبت نام ، شانس خود را برای قبولی در دوره های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امتحان کنند.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام  کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همانطور که از اسمش پیداست بصورت بدون کنکور بوده و هیچ آزمون ورودی برگزار نخواهد شد و در واقع پذیرش در این دوره ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد که در ادامه مقاله توضیح داده شده است.

داوطلبان عزیز در انتهای مقاله نرم افزار رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی قرار داده شده است که بصورت رایگان می توانید استفاده نمایید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره درباره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دارید میتوانید با مشاورین مرکز در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره کافیست از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ و یا ازطریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶ تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی برای پذیرش می باشد که داوطلبان قبل از اقدام به ثبت نام باید از آن اطلاع داشته باشند. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی باید شرایط ذیل را دارا باشند :

  1. دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم یا مدرک معادل آن
  2. داوطلبان بایستی قبل از ۳۱ شهریور ماه برای ورودی مهر و ۳۰ بهمن برای ورودی بهمن ماه فارغ التحصیل باشند.
  3. ملاک پذیرش در این مقطع معدل کاردانی داوطلب می باشد.
  4. نداشتن غیبت سربازی یا داشتن کارت پایان خدمت

مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی به کارشناسی در چند مرحله انجام می گیرد و داوطلبان می بایست تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را مطالبق با راهنمایی که در ادامه آورده ایم بصورت کامل انجام دهند تا ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در ادامه همراه با تصاویر مرتبط به بیان این مراحل خواهیم پرداخت.

از جمله موضوعاتی که در زمینه مراحل ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مطرح می باشد می توان به این موارد اشاره نمود.

  1. ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. ورود به بخش جامع علمی کاربردی سایت سازمان سنجش در منوی سمت راست
  3. دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
  4. مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
  5. خرید کارت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی از طریق بخش خرید کارت
  6. کلیک بر روی لینک ثبت نام و ورود اطلاعات داوطلب در بخش جامع علمی کاربردی
  7. دریافت رسید ثبت نام و کد پیگیری

۱ برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی داوطلبان بایستی ابتدا وارد سایت سازمان سنجش  به نشانی sanjesh.org شوند. با ورود به سایت سنجش با تصویر زیر مواجه می شوید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

۲ پس از ورود به سامانه سازمان سنجش از طریق منو سمت راست سامانه وارد بخش جامع علمی کاربردی شوید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

۳ با ورود به بخش جامع علمی کاربردی در ابتدا برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ( دفترچه کارشناسی علمی کاربردی با این نام در سایت سنجش قرار می گیرد ) مطابق تصویر زیر بر روی لینک دریافت دفترچه کلیک نموده و دفترچه را دریافت نمایید

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی

۴ دفترچه را بصوت کامل مطالعه کنید. در بخش میانی دفترچه رشته هایی که در هر استان و واحد ارائه می شود را می توانید ببینید. برای دریافت کد رشته باید به انتهای دفترچه مراجعه کنید.

با مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از شرایط و ضوابط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اطلاع حاصل نمایید در صورت نیاز می توانید مقاله رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را نیز مطالعه نمایید.

لازم به ذکر می باشد که مرتبط بودن رشته کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی الزامی نمی باشد. یعنی شما با هر مدرک کاردانی می توانید وارد هر رشته ای در مقطع کارشناسی شوید.

در تصویر زیر داوطلبان می توانند بخش هایی از دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایند.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی علمی کاربردی

۵ خرید کارت ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی. بعد از اینکه رشته های مراکز مختلف را مشاهده کردید و کد رشته های مورد نظر خود را از دفترچه پیدا کردید اقدام به خرید کارت ثبت نام کنید.

برای این منظور داوطلبان بایستی وارد بخش خرید کارت سامانه سنجش شده و با استفاده از کارت بانکی دارای رمز دوم نسبت به خرید این کارت اقدام نمایند. از منو سمت چپ روی خرید کارت اعتباری کلیک کرده و نوع آزمون را انتخاب کنید و مراحل را تکمیل کنید.

با خرید کارت ثبت نام شماره سریال دوازده رقمی برای ثبت نام در اختیار داوطلب قرار می دهد که در مرحله بعد برای ثبت نام بایستی این شماره سریال را در بخش تعیین شده وارد نمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

۶ کلیک بر روی لینک ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در سامانه سنجش و وارد نمودن اطلاعات داوطلبی و کد رشته های انتخابی. در زمان نوشتن این مقاله ثبت نام شروع نشده با شروع ثبت نام در همان بخش جامع علمی کاربردی لینک ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی قرار می گیرد که با کلیک روی آن وارد مرحله ثبت نام می شوید.

در این مرحله داوطلبان بایستی اطلاعات داوطلبی و سایر اطلاعات درخواستی توسط سامانه را در بخش های تعین شده وارد نمایند.

در تصویر زیر داوطلبان می توانند با برخی از این اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آشنا شوند.

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی

 

  • بندهای ۱ و ۲ و ۳: داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی ، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطور کامل و خوانا وارد نماید (از به کار بردن مد، تشدید، ، الف محذوف و یا همزه خودداری شود ).
  • در ردیف ۴ : داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد دایره مربوط را علامتگذاری نماید.
  • در ردیف ۵ : داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوط درج نماید در صورت نداشتن شماره شناسنامه کد ملی را وارد کنید ( از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید).
  • در ردیف ۶ : داوطلب باید سری و سریال شناسنامه خود را که به رنگ قرمز در حاشیه بالای صفحات شناسنامه درج شده است، در این قسمت وارد نماید.
  • در ردیف ۷ : داوطلب باید سال تولد خود را در محل مربوط درج نماید ( دو رقم اول سال تولد یعنی ۱۳ درج گردیده است ).
  • در ردیف ۸ : داوطلب باید شماره ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید ( از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید).
  • در ردیف ۹ : داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از دایره ها، دین خود را مشخص نماید.
  • در ردیف ۱۰ تا ۱۳ : اگر سهمیه ای ندارید این بخش را خالی بگذارید و در صورت داشتن سهمیه ، هر یک از داوطلبان لازم است با مشخص نمودن یکی از موارد این بند ، سهمیه خود را مشخص نمایند. درصورتی که سهمیه پذیرش شما غیر از آزاد است ، حسب مورد بند مربوطه را علامت گذاری و همچنین اگر ارگان تائید کننده سهمیه شما ستاد مشترک سپاه پاسداران ، وزارت جهاد کشاورز ی و یا ستاد کل نیروهای مسلح است ، بند ۱۲ تقاضانامه ( کد پیگیری ۱۲ رقمی ایثارگران) را نیز تکمیل نمایید. ضمناً این قبیل داوطلبان لازم است به توضیحات بند ۳ این دفترچه توجه کافی داشته باشند.
  • *تذکر مهم ۱: رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح شامل: ۱- ستاد کل نیروهای مسلح ۲- ستاد کل ساه پاسداران انقلاب اسلامی ۳- ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ۴- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۵- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ۶- سازمان بسیج مستضعفین می باشند.
  • داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با یکی از اعداد ۱-۱۳ مشخص نمایند.

در زیر بندهای مربوط به شرایط نظام وظیفه داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی قرار گرفته است در صورت نیاز نداشتن این توضیحات را رد کنید.

  1. داشتن کارت پایان خدمت هوشمند.
  2. داشتن کارت معافیت دایم هوشمند ( کفالت ، پزشکی ، ایثارگران و موارد خاص ).
  3. متولدین سال ۱۳۴۶ و قبل از آن ، به شرط این که تغییر سن نداده باشند.
  4. کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارایه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  5. متولدین سال ۱۳۵۴ و قبل از آن ، این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام کارت معافیت دایم هوشمند (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارایه نمایند.
  6. مشمولان فارغ التحصیل دوره کاردانی که در سنوات مجاز تحصیلی مدرک خود را اخذ نموده و دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت هستند که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام به خدمت ( مندرج در برگ اعزام ) باشد.
  7. دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی که تا تاریخ ۳۱ شهریور همان سال برای ورودی مهر ماه و ۳۰ بهمن همان سال برای ورودی بهمن در سنوات مجاز تحصیلی باشند.
  8. دانش آموختگان مقطع کاردانی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی ، دانش آموخته شده و از تاریخ فراغت از تحصیل تا زمان پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته بیش از یک سال سپری نشده باشد.
  9. کارکنان متعهد خدمت در سازمان ها و یا وزارتخانه ها با رعایت سایر شرایط قانون خدمت وظیفه عمومی و با ارایه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  10. طلاب علوم دینی دارنده مدرک کاردانی یا معادل آن که دارای معافیت تحصیلی حوزوی می باشند.
  11. مشمولان دارای برگه معافیت موقت هوشمند بدون غیبت (پزشکی، کفالت) در مدت اعتبار آن.
  12. سربازان وظیفه فاقد غیبت دارای مدرک کاردانی که در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل شده و با لحاظ سایر شرایط باید از طریق دفتر پلیس + ۱۰ نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.
  13. دانشجویان دوره کارشناسی که یک بار انصراف داده اند و تاریخ انصراف آنها نیز در سنوات اولیه بوده باشد. همچنین از تاریخ انصراف در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

تبصرهافرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه م یباشد، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

تبصرهداوطلبانی که مدت تحصیل آنان در مقطع کاردانی بیش از سقف مجاز سنوات تحصیلی ( سنوات تحصیلی اولیه + سنوات تحصیلی ارفاقی ) به طول انجامیده ، مجاز به ادامه تحصیل در مقطع بالاتر نیستند.

  • در ردیف ۱۴ : داوطلبان معلول با علامت گذاری در این ردیف وضعیت معلولیت خود را مشخص نمایند.
  • در ردیف ۱۵ : داوطلبان اتباع خارجی باید با علامتگذاری در این ردیف ملیت خود را مشخص و نیز کد رهگیری ۱۳ رقمی خود را در محل مخصوص درج نمایند.
  • در ردیف ۱۶ : داوطلب باید کد پستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید ( از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید ).
  • در ردیف ۱۷ : داوطلب باید شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
  • در ردیف ۱۸ : برای استفاده از خدمات پیام کوتاه ، شماره تلفن همراه خود را در این بند درج نمایید.
  • در ردیف ۱۹ : داوطلب باید آدرس دقیق پستی خود را مطابق موارد خواسته شده در این ردیف تکمیل نماید (چنانچه طی مراحل پذیرش آدرس داوطلب تغییر کند لازم است آدرس جدید خود را کتبا به سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع دهد).
  • در ردیف ۲۰ : داوطلب باید سال و ماه تاریخ دانش آموختگی در دوره کاردانی خود را در محل مربوط درج نماید.

ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

  • در ردیف ۲۱ : داوطلب باید وضعیت اشتغال خود را با علامتگذاری یکی از موارد درج شده مشخص نماید.
  • در ردیف ۲۲ : داوطلبان شاغل باید کد اشتغال خود را از جدول شماره ( ۵) دفترچه ثبت نام استراخ کرده و وارد نماید.
  • در ردیف ۲۳ : داوطلب باید معدل کل دوره کاردانی خود را در محل مربوط درج نماید.
  • تذکر : برای دانشجویان نیم سال آخر دوره کاردانی میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا زمان ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مورد نظر است. این داوطلبان ضرورت دارد کاربرگ شماره ۱۰۳ « کاربرگ تایید معدل » را تکمیل و در صورت قبولی به مراکز آموزشی محل قبولی ارایه نمایند.
  • در ردیف ۲۴ : داوطلب باید گروه آموزشی خود را با علامتگذاری مشخص نماید.
  • در ردیف ۲۵ : داوطلب شاغل باید کد زیرگروه آموزشی خود را از جدول شماره ( ۲) مندرج در این دفترچه استخراج و در محل مربوط درج نماید.
  • در ردیف ۲۶ : داوطلب باید نام و کد مدرک کاردانی خود را مطابق جدول شماره ( ۳) انتخاب و در محل مربوط درج نماید.
  • تذکر: داوطلبانی که نام و کد مدرک کاردانی آنان در جدول شماره ( ۳) درج نشده است، می بایست کد ۹۹۹۹ را در محل مربوط درج نمایند.
  • در ردیف ۲۷ : داوطلب باید کد رشته محل های انتخابی خود را براساس اولویت علاقه و متناسب با گروه آموزشی از جداول شماره ( ۶ الی ۹) استخراج و در محل مربوط درج نماید.
  • در ردیف ۲۸ : داوطلب باید کد استان اقامت فعلی خود را از جدول شماره ( ۱۱ ) استخراج و سپس کد مربوط را از چپ به راست در محل مربوط درج نماید.
  • در ردیف ۲۹ : آن دسته از داوطلبانی که دارای پست الکترونیکی می باشند از سمت چپ به راست آدرس الکترونیکی خود را در این ردیف درج نمایند.

۷- دریافت رسید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان در نهایت پس از اتمام فرایند ثبت نام و ورود اطلاعات خواسته شده رسید ثبت نام خود را دریافت می نمایند.

در این رسید اطلاعات ثبت شده داوطلب و مهمتر از همه شماره پرونده و کد پیگیری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در دو ورودی مهر و بهمن ماه به مانند ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد.

برای ثبت نام ورودی مهر دانشگاه علمی کاربردی معمولا مرداد ماه و برای ورودی بهمن نیز دی ماه را می توان برای شروع این فرایند تخمین زد.

در زیر نرم افزار رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز قرار داده شده است با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی ببنید هر واحد علمی کاربردی چه رشته هایی دارد و یا رشته مورد نظر شما در کدام دانشگاه ها ارائه می گردد.

در آخر در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی داشته باشید می توانید از گروه بزرگ سبز مشاور کمک بگیرید. ما در سبز مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بصورت بدون آزمون برای نیمسال جدید یعنی بهمن ماه ۹۷ آغاز شده است داوطلبان عزیزی که مدرک کاردانی دارند و می خواهند ادامه تحصیل دهند برای مشاوره و راهنمایی با مشاوران مرکز در ارتباط باشند.

منبع: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات , ثبت نام مدارس شاهد استان کردستان , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته مکانیک ماشین های راهسازی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته مکانیک خودروهای زرهی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , سایت مشاوره تحصیلی تلفنی سبز مشاور  و  www.dipcode.medu.ir  www.azmoon.medu.ir ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی  www.azmoon.org  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی