نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

نبض سلامتی

ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ

ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات

مدارس شاهد شهر قنوات از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد شهر قنوات در مقاطع تحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

برای ثبت نام مدارس شاهد می توانید به لینک " ثبت نام مدارس شاهد " و یا مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور به نشانی http://sabzmoshaver.com کمک بگیرید.


ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات

مدارس شاهد شهر قنوات از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد شهر قنوات در مقاطع تحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

برای ثبت نام مدارس شاهد می توانید به لینک " ثبت نام مدارس شاهد " و یا مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور به نشانی http://sabzmoshaver.com کمک بگیرید.

نشانی سایت سبز مشاور sabzmoshaver.com می باشد. ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات در مقاطع تحصیلی بدین صورت می باشد : ثبت نام مدارس شاهد پایه ابتدایی شهر قنوات ،  ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه اول شهر قنوات ، ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه دوم شهر قنوات و ثبت نام میان پایه مدارس شاهد شهر قنوات.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات

با توجه به اینکه پذیرش در مدارس شاهد شهر قنوات در پایه های مختلف صورت می گیرد ، پس شرایط ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانش آموزان برای ورود به مدارش شاهد باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی مدارس شاهد و همچنین امتیازات لازم برای قبولی در مدارس شاهد را داشته باشند.

با توجه به اینکه داوطلبان پایه اول ابتدایی هیچ سابقه تحصیلی ندارند ، در پذیرش پایه ابتدایی مدارس شاهد شرایط عمومی دانش آموزان و امتیازات مربوط به مدارس شاهد لحاظ می گردد.

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در ثبت نام پایه ششم به هفتم مدارس شاهد شهر قنوات هستند باید در تمامی دروس پایه پنجم نمرات خیلی خوب و یا حداقل در دو درس نمره خوب را کسب نمایند. همچنین برای پذیرش در پایه متوسطه اول مدارس شاهد ، دانش آموزان بایستی امتیازات مربوط به جدول امتیازبندی مدارس شاهد رو کسب نمایند.

همچنین داوطلبانی که میخواهند در ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد  شهر قنوات شرکت نمایند بایستی معدل نمرات آن ها در پایه هشتم 18 به بالا باشد.

زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات

ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات هرساله و یک مرتبه در سال انجام می گیرد که داوطلبان برای تحصیل در این مدارس باید بر اساس زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات  معمولا هرساله از اول خرداد ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه می یابد. بدین صورت که ابتدا ثبت نام پایه ابتدایی مدارس شاهد شهر تهزان شروع شده و در ادامه به ترتیب ثبت نام متوسطه اول مدارس شاهد و متوسطه دوم مدارس شاهد شهر قنوات شروع می گردد و در آخر هم ثبت نام میان پایه مدارس شاهد شهر قنوات انجام می گیرد.

ثبت نام در مدارس شاهد شهر قنوات به صورت اینترنتی بوده و مدارس از انجام ثبت نام حضوری اجتناب میکنند. همه متقاضیان میتوانند با مراجعه به  سایت مدارس شاهد کشور به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دانش آموزان توجه داشته باشند که برای ثبت نام در سایت مدارس شاهد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. دانش آزموان میتوانند با وارد کردن شماره دانش آموزی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه ثبت نام شده و مشخصات داوطلبی خود را وارد نمایند. پس از تکمیل اطلاعات داوطلبی باید مداس مربوط به منطقه سکونت خود را به ترتیب اولویت انتخاب نمایید و در ادامه در صورت داشتن امتیازات مربوط به قبولی در مدارس شاهد شهر قنوات می توانید آن ها را وارد نمایید. پس از تکمیل تمامی مراحل بت نام در انتها باید کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات مختص خانواده های شاهد و ایثارگران نمی باشد و تمامی داوطلبان میتوانند در ثبت نام این مدارس شرکت کنند.

اعلام نتایج مدارس شاهد شهر قنوات

داوطلبانی که در ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات شرکت داشته اند میتوانند یک هفته پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد شهر قنوات ، به سایت saja.medu.ir جهت مشاهده نتایج خود مراجعه کنند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در مدارس شاهد می شوند بایستی با در دست داشتن مدارک مربوط به پذیرفته شدگان مدارس شاهد شهر قنوات به مدرسه مربوطه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 


نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خیلی خوب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی